Al-i-ce.reismee.nl

Code red

Fijn,

Sinds gister is het code rood, dat betekent dat er een virus aanwezig is het op schip. Wat heel besmettelijk is. Tijdens lunch werden er tafels geplaatst en werd dus duidelijk dat je bediend werd, dus toen wisten we al dit is niet goed. De mensen die ziek zijn zijn in quarantaine. Of hoe je het ook mag schrijven. Maar sommige slaan een beetje door. Code red betekent dus super sanitizen. De hele boot word van A tot Z gedesinfecteerd, En ja mensen ook mijn behandelkamer. En er word van tafels tot aan het telefoondraad gesanitized. Dus ja echt alles. OOk de liftknopjes.

Maar goed ga niet te veel ouwehoeren, ik ben vrij ben dus al sinds 7 uur wakker. IK ben vrij in Malaga en morgenmiddag in Alicante, dus ik ga van me vrije dag en het weer genieten.

Opa en oma er is iets onderweg voor jullie, maar het kon helaas neit op tijd zijn, ben jullie niet vergeten hoor.

O en tante Ellen zeg maar tegen Chris dat ik iedere avond aan hem denk, arme ziel. Drink wel is een Jagerbomb, wat hier ook een gewoonte blijkt te zijn haha.

Dikke kus

xxxx

mama

En nu maar hopen dat jullie van boord mogen. En allerbelangrijkst dat jij niet ziek wordt. Geniet van je vrije dag en tot je volgende blog. Xxx mama

Mink

Heey!
Is er bekend om wat voor virus het gaat?
heel veel plezier op je vrije dag!
dikke kus!
xx

Suus

Heej Alice, Heb van Opa gehoord dat je in korte broek rond liep, dus het zal wel meevallen met de quarantaine voor jou. Opa zei ook dat je het hartstikke naar je zin had (zal ook wel met 21 graden en zon). Hier regent het voornamelijk en van het weekend zou het beter weer worden. In ieder geval wat warmer dan de 12 graden die we tot nu toe hebben en waarschijnlijk ook eindelijk droog. Hoop dat koninginnedag ook een beetje droog blijft. We gaan je missen, a.s. zaterdag zeker. Geniet maar veel en zorg dat je gezond blijft.

xxx

Papa

Hoi Meissie,

Laat dat virus maar een walrus worden , die kan je zo overboord zetten en ben je er van verlost.
Maar ik heb vernomen dat zo een virus wel vaker op schepen voor komt.
Zorg jij maar dat je het niet oploopt anders mag je niet van boord.
Geniet maar in Alicante en van je verdere avonturen op je bootje.

XXXXX