Al-i-ce.reismee.nl

1st week

So mensen,

Ik leef nog. Me nederlands wordt steeds meer bagger.... Om daar maar is mee te beginnen haha. Me 1e week ging goed. NU in week 2 maar we hebben mariniers aanboord, dus die zijn er echt voor de crossover (wat is verschrikkelijk) en dan spenden ze niks. Dus we hadden verwacht dat het een drukke week zou worden maar helaas. Het is bagger en nog is bagger. 2 Behandelingen op een dag is veel.... Schiet neit echt op dus. Vandaag had ik een dame die van het schommelen ziek werd in mijn behandeling. Poor lady, maar ik heb haar zelf naar haar kamer gebracht. Mensen zijn nu voornamelijk wat ouder maar de meeste hebben hun mondje bij en hebben een dosis humor. Ik heb last van me rug, vraag me niet waarom, dus ik ga zo naar bed en kan uitslapen. Normaal moet ik iedere dag om 7.45 beginnen. Dus morgen naar de gym want een broek kreeg ik al bijna niet dicht.... Niet echt vet.... Maar goed. Ik eet hier veel anders kan ik het schommelen niet handelen (seasick). We varen nu op de north atlantic, wat is de nederlandse naam ook alweer... Kan je nagaan daar hebben we het al. Ik kan wel wat hebben maar dit is echt niet grappig meer. Mits je in je bed ligt. Dan wordt je lekker in slaap geschommeld. Het eten is goed hier. En vandaag heb ik drie toetjes gehad. De mensen zijn erg vriendelijk. Heb alleen een dipdagje. Al 2 dagen haha. Maar komt allemaal goed. I have to give it some time. Maar ja ongeduldig he. Ben in Saint thomas geweest vorige week. En ik ben volgende week vrij in malaga. Dus ja het kan slechter. Ik ben alleen bang dat zodra ik terug ben, wat nog wel even duurt dat ik snel verveelt ben. Het is heir zo anders. Dat ik nog niet gegild heb valt me mee. Maar mensen wat gaat de tijd snel. Don't worry about me, i'll be fine. Aardige manager ook en makkelijk benaderbaar. We hebben 4 jongens in Steiner Ville:P Zo wordt de gang genoemd waarop wij leven. En word daar iemand anders gesignaleerd dan kan je ervan opaan dat het hele schip het de volgende ochtend weet. Hele kleine wereld. Iedereen ziet alles hier haha. We hebben al een formal night gehad wat wel leuk is helemaal optutten en uit. En een van de jongens, David een hairdresser heeft vandaag slecht nieuws gehad, Hij blijft, waarschijnlijk omdath et net een familie is. Zoals ik al zei. Het weer is nu verschrikkelijk, erg ruige zee. Maar ik heb het naar me zin en nog geen spijt gehad tot nu toe.

xxxx

We zijn meer naar het oosten dan in bermuda en meer noord dat is wat de captain zei....

Reacties

Reacties

mama

Fijn weer wat van je te horen. Door het plaatsen van je blog heb ik het idee dat je weer gebruik kan maken van je internet, klopt dat? Dat zou betekenen dat je gsm ook werkt. Verder lees ik ook dat je wat behandelingen betreft het beter had kunnen treffen ipv mariniers aan boord (zien ze er lekker uit, het oog wil tenslotte ook wat!) en aan de andere kant is dat maar goed ook omdat je nog veel te zien hebt.
Ik herken wel wat je zegt ten aanzien van veel eten ter voorkoming van seasickness. Ik weet mij nog heel goed te herinneren dat we aan het zeilen waren, je zus en ik allebei ziek en jij iedere keer de kombuis in gaan om nog wat meer te eten.

Veel plezier en tot mails.
x mama

Papa

Zo dus veel eten voor de zee ziekte ? Hahahaha ik had het wel verwacht op die Atlantische oceaan ( zo heet hij in het nederlands)
Maar goed om te lezen dat je het naar je zin heb en dat het goed gaat.
Met mij gaat ook alles goed .
Ik loop nu zonder krukken ( strompel) en heb er geen pijn bij.
Hou je taai op de golven , en ik hoop weer snel wat te lezen.

xxx Papa

Suus

Hoi Alice. Fijn dat je het zo naar je zin hebt, behalve dan dat je zeeziek bent. Had je al eerder een smsje gestuurd, maar denk niet dat je die ontvangen hebt. Maar ik wilde je in ieder geval nog bedanken voor mijn verjaardagscadeau. Hartstikke leuk en het wordt waarschijnlijk 1 dagje met de meiden lekker relaxen. Jammer dat je er dan niet bij kunt zijn. Maar dat halen we wel weer ooit een keertje in. Nog heel veel plezier met je schip en je werkzaamheden. Hoop dat het weer straks wat rustiger is, zodat je ook niet meer zeeziek bent. Dont't worry, die zeebenen moeten nog een beetje groeien. Komt vanzelf. Dikke knuf,
Suus

opa en oma

nu zeeman nu nog een beetje zeebenen en alles is goed alice blijven eten dan heb je het minst last
alles is hier goed met oma ook
ik wens je nog een goede reis
nog wat op de middellandsezee is het wat rustiger geen deining.
lieverd hier is oma nog even wij zijn blij wat van je te horen.En we hopen dat je het echt leuk vindt
Henny is aan het verhuizen Maar het valt haar tegen ze kan niet zo als ze wil. dat is het laatste nieuws van hier.Oma mist je wel .Maar dat wendt ook wel. Nou grietje veel liefs en een dikke knuffel.Wij houden van je gr Oma en Opa

Simone

haha zeeziek! ik hoor je in kroatie nog steeds roepen: ik? zeeziek? heb ik geen last van, ik heb een sterke maag!! haha god straft niet altijd onmiddelijk, je ziet het. over 3 weken ga ik ook weg, heb een 'go' gekregen om op stage te gaan, en dan is die meest lekkere sailor van je kalender ziels alleen! dag aap! xxx

Ellen

Hoi Alice, ik ga niets zeggen over die zeebenen anders wordt het zo saai. Fijn dat je het naar je zin hebt maar jammer dat je nog niet veel te doen hebt gehad maar dat komt nog wel zodra er een andere lichting aan boord komt. Ik hoop voor je dat het niet weer mariniers zijn anders wordt het geen dikke beurs en dat betekend geen tas van Chanel. Bij ons gaat alles goed alleen Chris loopt momenteel een beetje met z'n ziel onder z'n arm, Tom is nog steeds op wereldreis maar die komt over 4 weken al weer terug....... gelukkig. Nou Alice alles wendt dus die zeebenen verdwijnen vanzelf.
Hou je taai, groetjes en knuffel van ons allemaal.

O ja Frida informeerde ook naar je en vroeg hoe het met je ging, je moet de groeten van haar hebben.

Henriette

Zo, de kop is eraf! Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je in een leuke crew terecht bent gekomen. En die mariniers, tja... misschien weinig werk, maar dan heb je wel veel tijd om te ...
Nog veel plezier gewenst; ik blijf je volgen.
Liefs,
Henriette

Henriette

Ik had wel wat ingevuld achter te... maar kennelijk valt het weg als je het tussen haken zet. "kijken" was het dus :-)

Jared

Hi Alice, wat ben ik blij dat je lekker aan het genieten bent. We missen je wel hoor! En wat lees ik over mariniers? Mmmmmmmm........ Het is dus absoluut niet saai op het boot! Ik denk dat je straks lekker gesetteld bent en dat geen last meer zult hebben van zeeziek zijn. Ik vind trouwens leuk dat een blog bent begonnen over je nieuwe avontuur. En ik zal je blog zeker volgen.

Hè meid geniet ervan, enjoy tour self en blijf jezelf schat!

Gr. Jared

Alice

Hey iedereen, echt zeeziek wil ik het niet noemen, ik heb niet overgegeven of wat dan ook was meer af en toe een raar gevoel. En SIMONE, het schip schommelt en dat deed de boot in Kroatie niet. Geloof me, je zou aan boord moeten komen haha

mama

Die boot in kroatie had een andere manier. Golfslag in een patrijspoort kan vreemde dingen doen met een mens.
Ik zag gisteren de moeder van Jennifer nog. Ze wenste je veel avonturen en plezier.

Geniet van ieder moment, voor je het weet is het voorbij. Jammer genoeg en gelijk heel geruststellend. Is het moment vervelend dan is ook dat zo voorbij. Xxx en ik kijk uit naar je nieuwe avonturen.

Mink

Heey Alice,

Leuk je berichtjes te lezen!
ik mis je gezelligheid!
groetjes
Minke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!