Al-i-ce.reismee.nl

Details!!!

Hoi iedereen,

Zoals jullie allemaal al wel gemerkt hebben, heb ik vandaag me details gehad. Dat houd in dat ik te horen heb gekregen op welk schip ik ga, en waar ik naar toe gevlogen word. Ik ga morgen ochtend (5am) met de taxi naar het vliegveld. Echt super snel. Dus sorry Andreas, ik kan niet komen zaterdag. En Bert bij deze wens ik je morgen alvast een hele fijne dag en veel geluk toe.

Ik ga op de MS Eurodam, Holland america line

Laughing
. Op de nieuw amsterdam na, is dat hun grootste schip. Dus dat is zeker goed nieuws voor mij. Ik ga veel landen bezoeken en vanaf mei tot en met augustus scheep ik regelmatig aan in Amsterdam, dus mocht je me willen zien gedurende me trip, I'm close voor sommige van jullie:-). Vandaag heb ik me cursus Elemis afgerond. Dus ik heb nu 2 badges op me blouse, van La therapie en van Elemis. Goed nieuws dus. Ik heb me koffer al gepakt voor het grootste gedeelte en die hoef ik niet meer te sjouwen naar beneden. En pap wat ben ik blij met je dollars. Ik was ze bijna vergeten tot ik me koffer in ging pakken.

De tijd hier ging echt super snel. Ik heb me ups gehad maar zeker ook me downs. Daarnaast echt super lieve mensen ontmoet en ik hoop ze nog eens terug te zien, de kans is er want veel schepen varen dezelfde route. Of dat nu in 2012 een goed ding is weet ik niet, want dit lijkt wel het jaar van de cruises. BIj charlotte en manuela hebben ze brand aanboord gehad. Motoren die niet meer werkten. En ze hebben storm op zee terwijl ze aan het oversteken zijn van Amerika richting de meditereanen.

De mensen hier ga ik zeker missen, en ze zijn echt super. Iedereen helpt elkaar erdoorheen en is superblij wanneer iemand ze details heeft gehad. En ze hebben hier de gewoonte, als ze je tot ziens gezegd hebben met drie zoenen dat je de lipstick moet laten zitten.

Ik ga nu slapen moet vroeg op en meot nog me blouse strijken want ik moet zaterdag weer in pak verschijnen.En ik moet megavroeg op.

De eerste 2 weken heb ik waarschijnlijk geen tijd om iets van me te laten horen. Dus wees neit ongerust. Ik moet zaterdag gelijk werken, en 14 april steek ik de ocean over, dus dat betekent sea days, wat betekent busy money making days:-).

I love you and you will hear from me

Cool

XXX

Reacties

Reacties

Papa

Nou Meissie succes de komende dagen,

xxx

Simone

good luck! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!