Al-i-ce.reismee.nl

Pfff zucht lekker in de MAC Donalds

Hoi iedereen,

Nou hier dan eindelijk een verhaaltje voor iedereen. Ik ben echt super druk en ik heb ook een rot internet verbinding in het grote krot waar ik verblijf haha.

Iedere dag naar school. Tot nu toe echt letterlijk iedere dag. Van iedere vorige week maandag tot vandaag aan een stuk door naar school geweest, ja zelfs zaterdag en zondag. En ik heb alleen zondag vrij.

Me instap examen heb ik gehaald met maar liefst 94% ik stond verbaasd. En me praktijktoets heb ik ook gehaald. En volgens hun ben ik een sterke beautytherapist. Haha ja anders gaan ze je mentaal breken heb ik al met een paar gezien.

Me kamergenoot Crystal is weg. Die me in het begin hielp met leren. Die kon het niet aan. Ik vroeg of ze wat zachter kon bodybrushen met cactus stekels... En ze liep huilend de klas uit dus ze hebben haar naar huis gestuurd.

gisteren met me presentatie zeiden ze ook dat ik een zelfverzekerde beautytherapist was. En dat is maar goed ook want me lerares is een trut. En dat is zacht uitgedrukt.... Als ze je maar even ziet twijfelen douwt ze je de grond in. En aangezien zei altijd chagerijnig kijkt, heb ik vandaag de hele dag naar haar geglimlacht, we moeten hier glimlachen. En ik krijg bij haar niet de indruk dat ze altijd vrolijk is, dus om haar een beetje dwars te zitten. Want ze wil dat je het niet leuk vindt, heb ik de hele ochtend naar haar geglimlacht hahaha. Ze kan er niks van zeggen want ze willen dat we een glimlach dragen haha. Slim bedacht he, dus tot nu toe heeft ze me niks gedaan;-). Always look forward. Ik ga zo ongeveer iedere nacht rond 12 naar bed. En dan ben je er rond 6 uur weer uit. Want ik kan niet meer zonder ontbijt. En ik eet gigaveel. Ben nog niet aangekomen g elukkig. Ik zit nu met een 2 super aardige meiden uit Argentinië in de mac donalds een koffie te drinken, we drinken iedere avond een kopje koffie, of in de YMCA waar ik nu ben of in de MAC want in de mac hebben we fatsoenlijk internet.

Morgen weer een marteling dag, maar dan gaan we met Hoogfrequentie aparaat leren werken. En we leren werken met La therapie wat de rolls royce is op de schepen qua huidverzorging. En we moeten er verliefd op zijn maar we hebben er nog nisk van geproefd omdat die vrouw chagerijnig kijkt en zelf ook geen passie heeft. Maar ik doe me best en toon initiatief.

Volgende week sluit ik deze cursus af. En misschien ga ik volgende week met een meisje naar Londen uit voor een nachtje. Een jurk aan, hakken. Want dat witte uniform komt me strot uit. Schijnt door, iedere dag zit me haar strak achterover dus ja dat is minder, maar goed I deal with it. en zodra ik thuis ben doe ik me eigen kleren aan. Ren ik voor eten. Wat niet super goed is. En dan weer 3-4 uur aan huiswerk. Dus hopelijk morgen krijg ik een facial. Me partner hoorde dat ze morgen naar mIami gaat. Dus misschien krijg ik geen facial. Maar dan doe ik het wel op een van de 2 argentijnse meiden. En argentinie staat zeker op me lijstje. Wat een warme mensen. I like it a lot.

I'm settled here. All fine. I'll go for it. En tot nu toe heb ik 3x op een avond gehoord wat een schat ik ben, dus don't worry dat ik bitchy ben ik doe het prima hier.

Dikke kus.

Alice

Reacties

Reacties

mama

Wat een verschil met het bericht van vorige week. Wat goed van je score en je praktijktoets. Ben echtersupertrots op je. Dikke kus.

Carola

Hey chick! Wat super goed van je 94% en dat ze zo tevreden over je zijn! Je bent ook een sterke meid dus ik maak me geen zorgen.
Geniet van de kleine,beetjes vrije tijd die je hebt!

Xxx

opa en oma

lieverd
dit bericht deed ons goed.
hier gaat alles naar wens,tuinen in orde bij mij zelf en volgende week even naar je vader en naar ellen.
en dan de feesten nog op orde brengen
jammer dat je er niet bij bent maar ik ben heel erg trots dat je dit door zet en je zal zien dat het een heel ander leven wordt
opa en oma dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!