Al-i-ce.reismee.nl

Wat een service!!!

Halloo allemaal,

Ik ben veilig in Engeland aangekomen. Heb een mooie rustige vlucht gehad. Met een mooie laatste foto van Nederland. Die zal ik later ff uploaden. Anders moet ik eerst me telefoon deinstalleren. Hoe kan ik nou zo snel een berichtje sturen?

Nou bij die engelsen moet je wel 30 pond voor een kaartje retour neertellen.maar dan krijg je wel WI-FI met fatsoenlijke snelheid. Ik kwam er pas achter toen de conducteur langs kwam met op ze keykoord een naam. Dacht in eerste instantie op een vreemde ze account te zitten.

(doe ik nu nog hahaha)

Ik heb al me spullen door de douane gekregen inclusief lolly's. Had een droge mond maar dat is nu verholpen.

Adios en take care!

Reacties

Reacties

Tessa

Heeey Alice!

Leuk je blog te lezen! Ik kon hem eerst niet openen omdat jouw mailtje bij de ongewenste post zat maar nu kan ik je ook volgen ;)

Veel plezier!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!