Al-i-ce.reismee.nl

Close close

Ladies and Gentlemen,

This is flight bla bla bla. We are going to leave at 16:15 and will arrive in Stansted at 16:20. Flight time is about 40 minutes jaja. Dat weten we nou wel. Nog 15:47 uur voordat ik weg ga/daar ben. Want ja de tijd gaat een uur terug... Kan ik weer een uurtje langer slapen haha. Heb ik wel nodig want de afgelopen dagen waren erg druk. En de moed zakte me soms in de schoenen. Vandaar dat ik ook maar laarzen heb aangetrokken. (Houd ik ook nog is droge voeten in dat natte Nederland/Engeland). Het zal daar wel net zulk zeikweer zijn als hier. En dat is bepaald nou geen droge voeten weer. Maar goed zulk natte voeten weer zoals in Australie is het ook weer niet. Morgen ga ik lekker gezellig naar me neef toe en zijn vriend om daar lekker te slapen. Dan kan ik vrijdag de hele dag me mooie schema's leren. En zaterdag lekker een hummingbird cupcake halen denk ik en 's avonds me neef ze verjaardag. Gaan we gezellig eten. En kan ik zondag lekker naar de andere kant van Londen, om daar naar het hostel te gaan.

And then it's going to begin.

I'll keep you posted.

*Excited Excited*

XxX

Reacties

Reacties

mama

Counting down. You'll have one great advantage. You're well prepared. And you're that kind of girl that really goes for it. By the way, in your report you wrote some of the bla bla on the plane. You missed the weather report. Sky is cloudy and the sun brightens up the day and tempature.

Looking forward to read new updates and wishing you lots of love and Bon voyage. Xxx

opa

alice een prettige tijd in londen
doe je best dan zal je zien hoeveel plezier je kan hebben op de vaart.
en vooral in zuidamerika kan je veel plezier hebben ,maar het zijn wel andere mensen
in ieder geval mooi weer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!